صفحه اصلی / دانلود مسابقات / NFL / دانلود مسابقه سوپربول ۵۴ کانزاس سیتی چیفس – سان فرانسیسکو فورتی ناینرز ۲۰۲۰
ثبت نام در سایت
 
ترافیک دانلود از سایت اسپورت دانلود نیم بها محاسبه می شود
دانلود مسابقه سوپربول 54
دانلود مسابقه سوپربول 54

دانلود مسابقه سوپربول ۵۴ کانزاس سیتی چیفس – سان فرانسیسکو فورتی ناینرز ۲۰۲۰

مسابقه فینال لیگ NFL (سوپربول) پربیننده ترین مسابقه در آمریکا می باشد. مسابقه ای که بیش از ۱۵۰ میلیون بیننده در سراسر دنیا خواهد داشت. در این فینال جنیفر لوپز و شکیرا به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

سوپربول Super Bowl مسابقه سالانه فوتبال آمریکایی قهرمانی لیگ فوتبال ملی (آمریکا) ، بالاترین سطح حرفه‌ای فوتبال آمریکایی در جهان می‌باشد.‌ این‌‌‌‌ بازی اوج فصل رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا می‌باشد که در اواخر تابستان سال قبل میلادی آغاز می‌شود. معمولا از اعداد یونانی برای شناسایی هر بازی به جای استفاده از سال استفاده می‌شود. برای مثال سوپر بول I در ۱۵ ژانویه ۱۹۶۷ در ادامه رقابت‌های فصل ۱۹۶۶ ان‌اف‌ال بازی شد.

 

این مسابقه و مراسم‌های جانبی در «یکشنبه سوپر بول» برگزار می‌شود که همین مسابقه در طی سالیان دراز تبدیل به پربیننده‌ترین مسابقهٔ تلویزیونی آمریکا گشته‌است.

گرچه زمان پخش این مسابقه تعطیل رسمی نیست، اما در زمان پخش آمریکا بصورت نیمه رسمی تعطیل می‌شود.

 

سوپر بول پنجاه و چهارم

سوپربول بعد از ادغام دو لیگ National Football League و American Football League به وجود آمد. اولین مسابقه سوپربول در سال ۱۹۶۶ برگزار شد. به این ترتیب مسابقه ای که بامداد روز دوشنبه برگزار می شود، پنجاه و چهارمین رقابت سوپربول محسوب می شود. رقابتی که امسال از تاریخ ۵ سپتامبر ۲۰۱۹ آغاز و در تاریخ ۲۹ دسامبر چهره فینالیست هایش مشخص شد.

 

چه تیم هایی رقابت می کنند؟

در گوشه قرمز تیم San Francisco ۴۹ers حضور دارد. تیمی که از کنفرانس NFC به فینال رسیده است. این تیم در طول دهه ۱۹۸۰ و اوایل دهه ۹۰ موفق به کسب ۵ سوپربول شده است؛ آن هم طی ۱۳ سال. ۲۵ سال از آخرین پیروزی آنها در سوپربول گذشته است که اتفاقا آن هم در میامی بود. آخرین حضور آنها در فینال نیز به ۷ سال قبل برمی گردد که در یک بازی هیجان انگیز مقابل بالتیمور روانز شکست خوردند. در گوشه دیگر تیم Kansas City Chiefs قرار دارند. این تیم نیز از کنفرانس NFC خودش را به سوپربول رسانده است. تیمی که طرفدارانش ۲۵ سال است، منتظر شکوه و عظمت باشگاه شان هستند. هر دو تیم معمولا قرمز می پوشند اما به عنوان تیم خانگی روسای کانزاس قرمز می پوشند و حریف سفید. ۵۰ سال از آخرین باری که کانزاسی ها طعم قهرمانی را چشیده اند، گذشته و حال سوال اینجاست که در پایان بازی آنها جشن می گیرند؟

 

 

لینک دانلود حجم:۳٫۷GB

کیفیت:۷۲۰P

گزارش:انگلیسی

تصاویر زیبای مسابقه
مسابقه سوپربول ۲۰۱۸ مسابقه سوپربول ۲۰۱۹
مسابقه سوپربول ۲۰۱۷

 

 

54 4 54 9 54 7

نوبیتکس

یک نظر

  1. فصل جدید رو نمیذارین؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *