صفحه اصلی / دانلود مسابقات / شطرنج / اولین برنامه نود در سال ۹۵ با حاشیه همراه بود
ثبت نام در سایت
 
ترافیک دانلود از سایت اسپورت دانلود نیم بها محاسبه می شود
نود

اولین برنامه نود در سال ۹۵ با حاشیه همراه بود

اولین قسمت از برنامه نود در سال جدید با درگیری لفظی پیروانی و اسدی همراه بود.

 اولین برنامه نود در سال ۱۳۹۵ دوشنبه شب روی آنتن رفت. نظرسنجی برنامه این هفته بهترین مربی ایران بعد از انقلاب با چهار گزینه علی پروین، منصور پورحیدری، امیر قلعه نویی و محمد مایلی کهن بود.

بخش عمده این برنامه به صحبتهای مدیر تیم ملی فوتبال و دبیر کل فدراسیون اختصاص داشت. در ابتدای برنامه افشین پیروانی مدیر تیم ملی ایران به عنوان میهمان حضوری در مقابل دوربین ظاهر شد و درباره مشکلات تیم ملی صحبت کرد. پیروانی در صحبتهایش به صورت مستقیم از علیرضا اسدی دبیر فدراسیون فوتبال نام برد و او را یکی از افرادی دانست که تعامل خوبی با تیم ملی ندارد.

وی گفت: برای بازی با هندوستان،  تا ۲۴ ساعت قبل از شروع تمرین تیم ملی نمی‌دانستیم زمین تمرین ما کجاست. حتی مدیر تیم هندوستان خیلی ناراحت بود که زمین کمپ را به آنها دادیم چون زمین کیفیت مناسبی نداشت. حتی مدیر تیم عمان هم گفت که یک دقیقه هم روی زمین شماره یک کمپ تمرین نمی کنیم. متعجبم چطور دوستان می گویند تیم ملی زمین دارد و  از این لحاظ مشکلی نداریم.

مدیر تیم ملی تاکید کرد: در نهایت ما به زمین نفت رفتیم و طول زمین ۲۰ متر کوچک بود. خیلی از مسئولان نمی‌دانند زمینی که تمرین کردیم، کجا هست. می گویند چرا زمین دستگردی را به تیم ملی نمی دهند؛ این زمین را ۶ ماه پیش به تیم‌های سوریه و عراق دادند.

پیروانی درباره صحبتهای سجادی و اسدی مبنی بر اینکه زمین کمپ مشکل خاصی ندارد، گفت: توقع من از آقای سجادی این بود که زمین بیشتر دیده می شد. این یعنی اینکه ما دروغ می گوییم. اگر زمین شرایطش خوب بود، دنبال این نبودیم که بهانه بیاوریم. درباره صحبت‌های دبیر فدراسیون باید بگویم مشکلاتی بین اسدی و تیم ملی هست. سجادی منطقی صحبت می کند و حرفش را قبول می کنم ولی اسدی بهتر است به عنوان دبیر کل، منطقی تر صحبت کند و جوری باشد که دوستی پابرجا بماند. اسدی علیه من مصاحبه کرد و گفت بهتر است من کارم را بکنم. خب یکی از کارهای من همین است که پیگیر امکانات تیم ملی باشم.

بعد از این صحبتها، علیرضا اسدی روی خط برنامه نود آمد و گفت: ما هیچ موقع راجع به بحث تیم ملی، وارد مباحث فنی نشدیم مگر در مواردی که در حیطه اختیارات دبیر فدراسیون وجود دارد ولی دوستان بعضی مواقع این حوزه ها را با هم قاطی می کنند.

وی گفت: از صبح تا شب در فدراسیون تمام مشکلات را به جان می خریم تا بازیکنان تیم ملی راحت باشند. می دانم با ایده آل ها فاصله داریم. مگر قرار است تمام نظرها یکسان باشد؟

بعد از این صحبتها، پیروانی گفت: بهتر است اسدی تعامل بیشتری داشته باشد. ایشان در نشست اول خود با کی روش گفته من شما را از نظر فنی قبول ندارم. مردم بدانند اختلاف کی روش با اسدی از اینجا شروع شده است. مگر در اولین نشست باید این صحبتها مطرح شود؟

اسدی بعد از صحبتهای پیروانی مجددا روی خط برنامه آمد و خطاب به پیروانی گفت: شما که در این جلسه من با آقای کی روش نبودید. من هم سنم از شما بالاتر است و هم سابقه اجرایی. در آن جلسه هیچ موقع اینطور صحبت نکردیم. شما پیش داوری می کنید.شما به عنوان یک فرد تحصیلکرده حتی یکبار به من مراجعه نکردی تا حقیقت را متوجه شوید. خواهش من به عنوان یک برادر کوچکتر این است که وقتی تمام صحبتها را نشنیده اید، قضاوت نکنید.

پیروانی که اصرار داشت اسدی اول خداحافظی کند تا جوابش را بدهد، گفت: آقای اسدی! «شیر دهنتان را سوزانده، ماست را فوت می کنید.» شما دو مدل حرف زدید. در هر صورت یا کی روش دروغ می گوید یا شما. وظیفه همه است به عنوان یک سرباز در خدمت تیم ملی باشند. شما که فوتبالیست بوده ای، می روی این زمین را می بینی و می گویی این زمین به درد می خورد. پس یعنی ما دروغ می گوییم؟

بعد از این صحبتها، بازی های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال و صحنه های مشکوک داوری پخش شد و مسعود مرادی کارشناس داوری این صحنه ها را بررسی کرد.

علیرضا عزتی کرامت کاپیتان تیم نفت تهران دیگر میهمان حضوری برنامه بود و به صحبت درباره وضعیت تیم نفت پرداخت. عزتی با بیان اینکه در جریان واگذاری باشگاه نفت نیست، درباره پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به وی در ابتدای فصل گفت: این موضوع در حد شنیده ها بود.

عزتی کرامت در پایان حرکت جالبی کرد. او به نشانه تشکر از خداوند در انتهای حرفهایش، از روی صندلی بلند شد و لحظاتی ایستاد.

در پایان برنامه، علی پروین با بیش از یک میلیون رای و ۶۴ درصد آرا، عنوان بهترین مربی دوران بعد از انقلاب را از آن خود کرد و امیر قلعه نویی با ۱۸ درصد دوم شد.

نوبیتکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *