صفحه اصلی / سایر رسانه ها / استاندارد های سایبان ورزشگاه چگونه باید باشد؟
ثبت نام در سایت
 
ترافیک دانلود از سایت اسپورت دانلود نیم بها محاسبه می شود
سایبان ورزشگاه

استاندارد های سایبان ورزشگاه چگونه باید باشد؟

محافظت در برابر آفتاب هنگام لذت بردن از فضای باز مهم است. ایجاد سایه روی جایگاه تماشاگران خود بسیار خوبی برای نشان دادن تعهد شما به ورزش و ورزش دوستان است! مجموعه دیدگاهان تلاش کرده است تا این امکان را فراهم کند. مجموعه دیدگاهان طیف گسترده ای از سایبان های با کیفیت بالا را ارائه می دهد که فضا را از خورشید، گرما، تگرگ و اشعه UV محافظت می کنند. رعایت استانداردهای سایبان های ورزشگاه سبب شده که محصولات دیدگاهان بادوام و مستحکم مانند و تمام نیازهای سایبان ورزشگاه ها را برآورده سازند.

 

اصلی ترین استاندارد های سایبان ورزشگاه

استانداردهای سایبان ورزشگاه به منظور ایجاد محیطی راحت و بدون اختلال برای تماشاگران و ورزشکاران ایجاد شده است. ایجاد دیدی بدون اختلال یکی از اصلی ترین استانداردهای سایبان ورزشگاه به شمار می رود. تماشاگران باید بتوانند به راحتی تمام نقاط ورزشگاه را از جایگاه خود مشاهده کنند. بنابراین سایبان نباید سبب دیده نشدن بخشی از زمین شوند.

برخی از سایبان های ورزشگاه تنها از جهت پشت جایگاه تماشاگران دارای پایه هستند و در نتیجه هیچ گونه اختلالی برای دید ایجاد نمی کنند. برخی دیگر در چهار طرف خود پایه دارد. در چنین سایبان هایی الزامات استانداردهای سایبان ورزشگاه ایجاب می کند که پایه ها به گونه ای تعبیه شوند که حداقل اختلال در دید تماشاگران را به وجود آورند.

سایبان های ورزشگاه باید مقاومت لازم در برابر باد، باران و برف را داشته باشند. مقاومت کافی یکی از اساسی‌ ترین استاندارد های سایبان ورزشگاه به شمار می رود. در صورت هرگونه اختلال در ساختار سایبان ورزشگاه ممکن است سلامت ده ها و یا حتی صدها نفر به خطر بیفتد. بنابراین لازم است که سایبان بتواند پایداری کافی را از خود نشان دهد.

از دیگر استانداردهای سایه بان ورزشگاه می توان به امکان تعبیه نورهای مورد نظر اشاره داشت. با توجه به این که سایبان در بالای ورزشگاه یا استادیوم قرار می گیرند، محل مناسبی برای نصب چراغ ها به شمار می روند. سایبان مناسب سایبانی است که امکان نورپردازی در ورزشگاه را فراهم کند.

 

ایجاد فضایی ایمن و راحت با رعایت استانداردهای سایبان ورزشگاه

در بررسی استانداردهای سایبان ورزشگاه اصلی ترین کاربرد سایه بان را نباید نادیده گرفت. سایبان در وهله اول وظیفه ایجاد سایه را بر عهده دارد. بنابراین در صورتی که ورزشگاه رو باز باشد، این سایبان است که باید حائلی در برابر آفتاب ایجاد نماید. با توجه اینکه نور خورشید در طول روز جابجا می شود پوشش سایبان باید به گونه‌ ای باشد که حداکثر میزان سایه را در تمام ساعات روز فراهم آورد. سایبان باید بتواند از تابش مستقیم نور خورشید به به چشم تماشاگران جلوگیری کند تا مزاحم دید آن ها نشود.

جنس پارچه سایبان ورزشگاه باید ضخیم باشد

جنس پارچه سایبان یکی از مهم‌ترین استانداردهای سایبان ورزشگاه به شمار می رود. جایگاه تماشاگران فضایی پر شور و حرارت است. در نتیجه وضعیت تهویه هوا در این فضا باید جدی گرفته شود. هوای گرم به دلیل سبک بودن بالا میرود. استفاده از پارچه های متخلخل که جایزه عبور هوای گرم زیر سایه بان را فراهم می کند می تواند در تجربه تماشاگران تاثیر بسزایی داشته باشد. در ضمن این امر می‌ تواند به کاهش مصرف انرژی در ورزشگاه نیز کمک کند و سبب صرفه جویی های مالی شود.

سایبان ورزشگاه به دلیل فضای بزرگ خود می تواند محل مناسبی برای نصب تبلیغات باشد. با افزودن تبلیغ به سایبان نه تنها زیبایی آن را افزایش می دهید، بلکه می توانید از نظر مالی نیز کسب انتفاع کنید.

سایبان ورزشگاه

سایبان چادری ورزشگاه

سایبان ورزشگاه از ساختار کششی و طراحی بسیار زیبا و منظم برخوردار است. از طرفی مقاومت این نوع سازه برای پوشش دهانه های بزرگ ورزشگاه بسیار مناسب می باشد. این نوع سایبان ها به عنوان سایبان چادری بهترین گزینه به حساب می آیند. سایبان چادری در طرح ها و مدل های مختلف موجود است. این سایبان را می توان در دو نوع ثابت و یا برقی خریداری کرد. نصب این نوع سازه در کنترل دمای داخلی استادیوم نقش موثری دارد. از طرفی این نوع سازه موقع بارش برف و باران سبب گرم نگه داشتن هوای داخل می شود.

مزایای سایبان های ورزشگاه و سازه های سایه دار استادیوم

در ادامه چند دلیل برای تهیه سایبان به ورزشگاه را مرور خواهیم کرد.

سایبان ورزشگاه

ورزشکاران شما شادتر خواهند بود

ورزشکاران در زمین هستند و بازی را انجام می دهند و عرق می کنند. با نصب یک سایبان برای آنها، احتمال مبتلا شدن آنها به برابر بیماری های مربوط به گرما را کاهش می دهید. شما همچنین تجربه کلی آنها را بهبود می بخشید و آنها را تشویق می کنید که به بازی در ورزشگاه شما ادامه دهند!

کاربرد بالای سایبان های برقی و دستی در ورزشگاه

  • ویژگی و عملکرد خاص سایبان ورزشگاه سبب افزایش استفاده از آن در استادیوم های ورزشی شده است. نصب این نوع سایبان مزایای ویژه ای به همراه دارد. محافظت از تماشاگران و دوستداران ورزش در برابر نور آفتاب، بارش باران و برف از ویژگی های بارز این نوع سایبان است. با نصب این نوع سایبان می توان سبب ایجاد سایه و فضای خنک در فصول گرم سال شد.
  • از طرفی سایبان های ورزشگاه در محافظت از تجهیزات ورزشگاه از قبیل صندلی ها، دوربین ها، تلویزیون ها و سایر تجهیزات ورزشی نقش موثری دارند. با نصب سایبان در ورزشگاه می توان تا حدود زیادی از اتلاف انرژی جلوگیری کرد.
  • نصب سایبان در استادیوم در جلب رضایتمندی تماشاچیان نقش بسزایی دارد، از اینرو تعداد بیشتری از مخاطبان جذب ورزشگاه خواهند شد. نصب سایبان استادیوم راهی موثر برای جذب تبلیغات و سودآوری بیشتر است. همچنین امکان نوپردازی متنوع بر روی این سایبان ها وجود دارد.

سایبان ورزشگاه

تجربه طرفداران خود را بهبود خواهید بخشید

با نصب یک سایبان برای تماشاگران و طرفداران آنها را تشویق می کنید که برای مدت طولانی تری بمانند و تشویق کنند. آنها از خورشید خسته نمی شوند و به طور کلی راحت تر هستند!

بازدهی مالی و افزایش راندمان ورزشگاه به کمک سایبان های دیدگاهان

افزودن ساختارهای سایه تجاری بادوام و جذاب به زمین فوتبال یا استادیوم شما هم از طرفداران و هم ورزشکاران در برابر اشعه های مضر UV خورشید محافظت می کند. علاوه بر این، مناطق سایه‌دار می‌توانند خستگی مهمان را کاهش دهند تا طرفداران مدت بیشتری بمانند که منجر به فروش بیشتر و جمعیت پر انرژی شادتر برای تیم‌های شما می‌شود. حضور طولانی مدت تماشاگران می توانند از نظر مالی به سود صاحب ورزشگاه باشد. در نتیجه نصب یک سایه با این استاندارد در ورزشگاه شاید در ابتدا هزینه بر به نظر برسد اما در طولانی مدت بازدهی مالی بالایی خواهد داشت.

لذت بردن از رویدادهای ورزشی در فضای باز یکی از سرگرمی های مورد علاقه مردم است. چه در زمین فوتبال، تنیس و غیره. با ارائه یک فضای نشیمن با سایه خنک به تماشاگران، سعی کنید که به علاقه مندان به ورزش، تجربه لذت بخشی از هواداری تیمشان ارائه دهید تا بتوانند از هر بازی لذت ببرند.

مجموعه دیدگاهان در ایجاد راه‌ حل‌ های سفارشی و استاندارد برای تکمیل زیبایی‌ طراحی یا تم سالن ورزشی و استادیوم شما تخصص دارد. شما می‌توانید با ارائه پوشش سایه در مناطق بازی، فضاهای غذاخوری در فضای باز، خطوط بلیط و موارد دیگر، تجربه مهمانان را بهبود دهید.

نوبیتکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *