صفحه اصلی / دانلود مسابقات / تنیس / آزاد آمریکا / دانلود مسابقه فینال تنیس جوکوویچ و ماری گرند اسلم آزاد آمریکا ۲۰۱۲
ثبت نام در سایت
 
ترافیک دانلود از سایت اسپورت دانلود نیم بها محاسبه می شود
فینال گرند اسلم آزاد آمریکا 2012
فینال گرند اسلم آزاد آمریکا 2012

دانلود مسابقه فینال تنیس جوکوویچ و ماری گرند اسلم آزاد آمریکا ۲۰۱۲

 [پوشش کامل مسابقات مهم تنیس گرند اسلم آزاد آمریکا در اسپرت دانلود]
[ به همراه لینک کمکی از چهار سرور]
فینال گرند اسلم آزاد آمریکا 2012
فینال گرند اسلم آزاد آمریکا ۲۰۱۲

پایان انتظار ۷۶ ساله بریتانیایی‌ها اندی ماری قهرمان تنیس آزاد آمریکا شد

اندی ماری در پایان فینال تنیس آزاد آمریکا نخستین قهرمانی خود در یک رقابت گرنداسلم را به ثبت رساند.
تنیسور اسکاتلندی که چند هفته‌ پیش قهرمانی رقابت‌های تنیس المپیک را از آن خود کرده بود، با شکست مرد شماره دوی تنیس جهان به نخستین عنوان خود در رقابت‌های گرنداسلم دست یافت.
دیدار پایانی آخرین گرنداسلم تنیس جهان در سال ۲۰۱۲ چهار ساعت و ۵۴ دقیقه طول کشید و در نهایت با برتری ۳ بر ۲ ماری برابر نواک جوکوویچ به پایان رسید. ماری همزمان نخستین بریتانیایی پس از فرد پری شناخته شد که در یک گرنداسلم به قهرمانی می‌رسد. از قهرمانی پری در سال ۱۹۳۶ تاکنون زمان زیادی سپری شده است.
پیش از این ۱۴ دوئل میان جوکوویچ و ماری برگذار شده بود و برتری ۸ بر ۶ از آن مرد صربستانی بود. رقابت‌های این دو در سال ۲۰۱۲ اما، پایاپای پیش می‌رفت. در ۴ مسابقه برگزار شده پیش از فینال آزاد آمریکا هر یک، حریفش را ۲ بار برده بود. ماری در راه رسیدن به طلای المپیک «نوله‌» را ۲ بر صفر از پیش‌رو برداشته، برای رسیدن به دیدار پایانی “توماس بردیچ “را کنار زده و یک روز بیش از مدافع عنوان قهرمانی فرصت استراحت داشت.
جوکوویچ دیدار نیمه‌نهایی برابر داوید فرر اسپانیایی را به دنبال درگرفتن توفان، روز یکشنبه به پایان برده بود. وزش شدید باد می توانست روی برگزاری فینال دوشنبه تاثیر منفی داشته باشد. وزش باد در ورزشگاه “آرتور آشه” شرایط نامساعدی را برای هر دو تنیس‌باز پدید آورد؛ تا جایی‌که هیچ یک از آنها در ابتدای بازی خود را در جریان مسابقه نیافتند. نتیجه‌ آن هم ارائه یک بازی پر اشتباه از سوی هر ۲ تنیسور بود.
در گیم نخست یکی از طولانی‌ترین رفت‌وبرگشت‌های تمام تورنمنت سال جاری رقم خورد و توپ ۵۴ بار از روی تور گذشت تا آن که سرانجام به نفع جوکوویچ در زمین ماری آرام گرفت. حتی با این امتیاز هم برتری از آن ماری بود. سرانجام در ست نخست و در “تای‌بریک” سرنوشت رقم خورد و ماری با پیروزی راهی ست دوم شد.
در سکوها “سر شون کانری” هنرپیشه سرشناس به تماشای دوئل ماری – جوکوویچ نشسته بود که به هواداری از هموطنش، ماری به ورزشگاه رفته بود. سر آلکس فرگوسن نیز از دیگر تماشاگران سرشناس دیدار پایانی تنیس آزاد آمریکا بود.
جوکوویچ بیش از حریف خود از شرایط آب‌وهوایی عصبانی بود. مرد شماره ۲ تنیس جهان که در راه رسیدن به دیدار پایانی تنها یک ست را به حریفانش واگذار کرده بود، در این ست بسیار مردد ظاهر شد. ۲۲ هزار و ۵۰۰ تماشاگر حاضر در بزرگ‌ترین ورزشگاه تنیس جهان شاهد بودند که چگونه ست دوم از آن ماری شد. هیجان مسابقه تا اندازه‌ای بود که حتی ایوان لندل، سرمربی ماری و قهرمان سابق تنیس جهان به سختی می‌توانست روی صندلی خود در کنار زمین مسابقه آرام گیرد. تب‌وتابی که او در روزهای فعالیتش در درون زمین از خود نشان می‌داد. لندل ۳ بار پیاپی در سال‌های ۱۹۸۵ تا ۱۹۸۷ قهرمان تنیس آزاد آمریکا شده بود.
جوکوویچ پس از دو ساعت و ۲۶ دقیقه مبارزه و تماشای تابلوی نتایج که برتری ۲ بر صفر حریف اسکاتلندی را نشان می‌داد پا پس نکشید. او نمی‌خواست به سادگی فرصت حضور در فهرست برندگان بزرگ تنیس آزاد آمریکا را از دست دهد. هر چه که باشد چک ۱٫۹ میلیون دلاری و همچنین پاداش یک میلیون دلاری در انتظار قهرمان تنیس آزاد آمریکا در سال ۲۰۱۲ بود. این تنیس باز صرب با برتری در ست‌های سوم و چهارم همه چیز را به نقطه شروع کشاند. سرنوشت بازی در ست پنجم رقم می‌خورد و در نهایت این ماری بود که همه چیز را به سود خود به پایان رساند. او که جایگاه رافائل نادال را در فهرست برترین تنیس بازان جهان به خطر انداخته است، با ارائه نمایشی درخشان نخستین قهرمانی خود در رقابت‌های گرنداسلم را به ثبت رساند و کار نیمه تمامش در سال‌های گذشته را به پایان رساند.
در پایان ۴ ساعت و ۵۴ دقیقه مبارزه جوکوویچ به نخستین بریتانیایی قهرمان گرنداسلم تنیس در هفتاد و شش سال گذشته تبریک گفت.

مشخصات:  File size : 2.28 GB          Resolution:1280 X 720

دانلود مسابقه کامل

سرور۱

پارت۱    پارت۲    پارت۳    پارت۴    پارت۵    پارت۶    پارت۷    پارت۸

 —————————————————————————

سرور۲

پارت۱    پارت۲    پارت۳    پارت۴    پارت۵    پارت۶    پارت۷    پارت۸

————————————————————————–

سرور۳

پارت۱    پارت۲    پارت۳    پارت۴    پارت۵    پارت۶    پارت۷    پارت۸

————————————————————————–

سرور۴

پارت۱    پارت۲    پارت۳    پارت۴    پارت۵    پارت۶    پارت۷

 

final1

US Open tickets 2012

US Open Mens Final 2012033

f 10SEP12 12048 Djokovic

f 08SEP12 3032 murray

f 0907 3541 murray

Novak Djokovic, Andy Murray
Novak Djokovic, Andy Murray

 

نوبیتکس

۵ نظرات

  1. سایت خیلی خوبیه . قبلنا لینک مستقیم میذاشتی که تا ۱ ماه فعال بودی . چرا دیگه لینک مستقیم نمیذاری ؟
    یک پیشنهاد هم دارم ، تو قسمت مشخصات بنویسس که از چه شبکه ایه و گزارشش به چه زبونیه .

  2. همه پارتها یکی هستن همون اولی
    بررسی کن

  3. ممنون از سایت خوبتون.
    ولی اگه لطف کنین تو سایت داخلی مثل هیپ فایل یا آپلودباز فایل ها رو آپلود کنید بهتره. دانلودش راحت تره.

  4. پس لینک مستقیمش کجاست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *