صفحه اصلی / سایر رسانه ها / طراحی سایت فروشگاهی، قدمی برای رشد و افزایش درآمد
ثبت نام در سایت
 
ترافیک دانلود از سایت اسپورت دانلود نیم بها محاسبه می شود
سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی، قدمی برای رشد و افزایش درآمد

امروزه درخواست بالایی برای طراحی سایت از جمله طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت صنعتی وجود دارد. از سال ۲۰۰۰ اینترنت به بخش جدایی ناپذیری از زندگی انسان ها تبدیل شد و کسب و کارها به این نتیجه رسیدند برای اینکه بتوانند مشتریان زیادی کسب کنند باید از پتانسیل موجود در فضای اینترنت استفاده کنند. بر اساس آماری که موتور گوگل اعلام کرده است روزانه به طور متوسط ۵ میلیارد جستجو در این فضا انجام می شود و همین امر نشان می دهد اگر برندها هوشمندانه در فضای اینترنت حضور داشته باشند به رشد زیادی می رسند.

افزایش تعداد مشتریان

یکی از مهمترین مزایای طراحی سایت فروشگاهی افزایش تعداد مشتریان است. با طراحی وب سایت مرزهای زمانی و مکانی برداشته می شود و مشتریان می توانند در هر شرایطی وارد سایت شوند. به طور مثال، ممکن است مشتری تصمیم گیرد پس از نیمه شب وارد سایت شود و اقدام به خرید کند و یا ممکن است مشتری در نقطه ای بسیار دور از محلی باشد که شما هستید، اما با فشردن یک دکمه محصول مورد نظر خود را سفارش می دهد.

آگاهی از برند

مسئله دیگری که در طراحی سایت فروشگاهی مهم است آگاهی از برند است. به طور کلی، زمانی که صحبت از دیجیتال مارکتینگ می شود یکی از روش هایی که می تواند برای شناسایی برند مفید باشد سایت است. با طراحی وب سایت برند شما دائما در مقابل چشم مشتریان بالقوه قرار می گیرد و حتی اگر آنها اقدام به خرید نکنند اما سایت شما را شناسایی خواهند کرد. آگاهی از برند باعث می شود کسب و کارها به رشد قابل توجهی در دنیای پر رقابت کاری دست پیدا کنند.

چرا آگاهی از برند مهم است؟

اکنون که در طراحی سایت فروشگاهی از آگاهی از برند صحبت کردیم ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید چرا آگاهی از برند مهم است. به طور مثال، تصور کنید شما می خواهید با ایده های تزیین تراس آشنا شوید و در اینترنت جستجو می کنید. چندین سایت در مقابل شما نمایش داده می شوند. ممکن است هدف شما تنها آشنایی با ایده باشد و قصد خرید نداشته باشید. این مسئله باعث می شود با برندها آشنا شوید. اما زمانیکه تصمیم به تزیین تراس خود با المان های مخصوص می گیرد بی شک آن برندها را به یاد می آورد و همین امر نرخ تبدیل را افزایش می دهد.

شناخت نیازهای کاربران

مسئله دیگری که در طراحی سایت فروشگاهی اهمیت بسیار زیادی دارد و می تواند به رشد کسب و کارها کمک کند شناخت نیازهای کاربران است. زمانیکه شما سایت خود را راه اندازی می کنید می توانید ابزاری مانند سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس را نیز فعال کنید. داده هایی که در این دو ابزار وجود دارند دقیقا رفتار کاربران را از زمانی که وارد سایت شما می شوند تا زمانی که سایت را ترک می کنند در اختیارتان قرار می دهند. با استفاده از این داده ها اشراف کاملی به نیازهای کاربران پیدا می کنید.

سایت فروشگاهی

هدفمند کردن کسب و کار

کارشناسان به این موضوع اشاره می کنند یکی از مزایای طراحی سایت فروشگاهی هدفمند کردن کسب و کار است. اولا شما می توانید تعداد مشتریان خود را افزایش دهید. همچنین، می توانید بر اساس داده هایی که بدست آورده اید مشتریان خود را دسته بندی کنید. به طور مثال، شما می توانید متوجه شوید در کدام منطقه در تهران و یا استان کشور خرید بالاتر است و سپس بر همان اساس استراتژی های خود را پیش ببرید. این مسئله باعث می شود به زودی به یک برند شناخته شده در حوزه کاری خود تبدیل شود.

نکات مهم در طراحی سایت صنعتی

امروزه، طراحی سایت صنعتی به عنوان یکی از ارکان اصلی برای موفقیت صنایع مختلف در نظر گرفته شده است. به ویژه کسب و کارهایی که می خواهند وارد بازار بین المللی شوند به طراحی سایت صنعتی نیاز دارند. با طراحی سایت صنعتی شما می توانید مشتریان خود را به صفحاتی که نیاز دارند هدایت کنید و همین امر نقش موثری در رشد کاری شما دارد. از طرف دیگر وجود سایت باعث می شود مشتریان راحت تر با شما ارتباط برقرار کنند و دیگر مسائل زمانی و مکانی سد راه ارتباط با شما و مشتریانتان نخواهند بود.

برای طراحی سایت فروشگاهی به کجا مراجعه کنم؟

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد طراحی سایت فروشگاهی در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید سایت فروشگاهی باعث می شود مرزهای زمانی و مکانی شکسته شود و مشتریان از وجود برند شما آگاه می شوند. همچنین، کسب و کارها شناخت بهتری به نیازهای مشتریان خود خواهند داشت و در نتیجه استراتژی های کاری خود را هدفمند تر پیش می برند.

اگر می خواهید طراحی سایت فروشگاهی و یا طراحی سایت صنعتی اقدام کنید، می توانید به شرکت ایران سایت  (http://iransite.com/) مراجعه کنید. این شرکت تمامی خدمات دیجیتال مارکتینگ را به مشتریان خود ارائه می دهد و به آنها کمک می کند در زمان کوتاه به موفقیت برسند. نمونه کارهای این شرکت بر روی وب سایتش موجود است و کاربران می توانند با بررسی نمونه کارها به تجربه و تخصص این شرکت پی ببرند.

 

نوبیتکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *