صفحه اصلی / دانلود مسابقات / فوتبال / دانلود مسابقه فوتبال اسپانیا و پرتغال جام ملتهای اروپا Euro 2012
ثبت نام در سایت
 
ترافیک دانلود از سایت اسپورت دانلود نیم بها محاسبه می شود
دانلود مسابقات جام ملتهای اروپا ۲۰۱۲
Euro-2012-spain vs. portugal

دانلود مسابقه فوتبال اسپانیا و پرتغال جام ملتهای اروپا Euro 2012

 

Euro-2012-spain vs. portugal
دانلود مسابقات جام ملتهای اروپا ۲۰۱۲

 توضیحات بازی:

دو تیم اسپانیا و پرتغال در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های یورو ۲۰۱۲ به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان ۱۲۰ دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید اما اسپانیایی‌ها موفق شدند در ضربات پنالتی مقابل حریف خود به برتری برسند و به فینال یورو ۲۰۱۲ راه پیدا کنند.

در دقیقه ۹ آلوارو آربلوا روی دروازه پرتغال صاحب موقعیت شد که ضربه او از بالای دروازه این تیم بیرون رفت.

 در دقیقه ۱۰ شوت آندرس اینیستا نیز با فاصله زیادی راهی خارج شد.

 در دقیقه ۲۹ و روی کار زیبای تیمی اسپانیا توپ به آندرس اینیستا رسید که وی توپ را به شکلی خطرناک از روی دروازه به بیرون فرستاد.

 دقیقه ۳۱ و با جنگندگی بازیکنان پرتغال توپ پشت محوطه جریمه اسپانیا به کریستیانو رونالدو رسید که وی با شوتی زمینی توپ را به دیواره کناری دروازه ماتادورها کوبید.

 در دقیقه ۴۰ سرخیو راموس از اسپانیا کارت زرد گرفت.

 فابیو کوئنترائو از پرتغال نیز در دقیقه ۴۶ از داور ترک کارت زرد دریافت کرد.

 در اوایل نیمه دوم دیدار در سطح یکسانی برگزار شد و هیچ تیمی نتوانست موقعیت خطرناکی روی دروازه حریف ایجاد کند.

 در دقیقه ۵۴ سسک فابرگاس به جای نگردو در ترکیب اسپانیا قرار گرفت.

 در دقیقه ۶۰ سرخیو بوسکتس به دلیل اعتراض به داور کارت زرد گرفت. در همان دقیقه داوید سیلوا جای خود را به خسوس ناواس داد.

 دقیقه ۶۱ په په به دلیل خطا روی ژابی آلونسو با یک کارت زرد جریمه شد. ژوائو پریرا نیز از کارت زرد در امان نماند و به دلیل خطای واضح روی فابرگاس در دقیقه ۶۴ با کارت روبه‌رو شد.

 در دقیقه ۶۷ ژاوی با شوتی سنگین دروازه پرتغال را تهدید کرد ولی توپ او به همان جایی رفت که دروازه‌بان پرتغال حضور داشت.

 در دقیقه ۷۲ خطایی در پشت محوطه جریمه اسپانیا روی رونالدو رخ داد. خود این بازیکن ضربه ایستگاهی را زد که با فاصله کمی از روی دروازه به بیرون رفت.

 دقیقه ۸۱ نلسون اولیویرا به جای هوگو آلمیدا برای پرتغال وارد زمین شد.

 دقیقه ۸۳ پرتغال پشت محوطه جریمه اسپانیا صاحب ضربه آزاد شد. رونالدو ضربه را زد که آربلوا با دست توپ را منحرف کرد و به همین دلیل از داور کارت زرد گرفت. رونالدو بازهم پشت توپ ایستاد ولی یک بار دیگر توپ را به بیرون فرستاد.

 برونو آلوز از پرتغال در دقیقه ۸۶ کارت زرد گرفت.

 ژاوی هرناندز در دقیقه ۸۷ از بازی بیرون رفت و پدرو رودریگس جای وی را گرفت تا اسپانیا تا حدودی تهاجمی‌تر شود.

 در دقیقه ۹۰ و روی ضد حمله‌ای خطرناک بازیکنان پرتغال این موقعیت را داشتند تا گل برتری خود را وارد دروازه اسپانیا کنند ولی رونالدو شوت خود را به خارج از چهارچوب دروازه زد.

 میگل ولوسو از پرتغال در دقیقه ۹۳ کارت زرد گرفت.

 در پایان ۹۰ دقیقه ۲ تیم به تساوی بدون گل رسیدند تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.

 در دقیقه ۱۰۴، در تنها موقعیت جدی دو تیم در نیمه نخست وقت‌های اضافه، اینیستا درون محوطه جریمه پرتغال در موقعیت مناسبی صاحب توپ شد و اقدام به شوت‌زنی کرد اما پاتریسیو با واکنش به موقع خود، توپ را به کرنر فرستاد و ناجی دروازه تیمش شد.

در دقیقه ۱۱۱، خیسوس ناواس درون محوطه جریمه پرتغال نفوذ کرد و ضربه خود را روانه دروازه این تیم کرد اما باز هم پاتریسیو بود که ناجی تیمش شد و این توپ را در دو ضرب مهار کرد. سه دقیقه بعد، فابرگاس با یک پاس عالی پدرو رودریگز را در موقعیت مناسبی قرار داد اما این بازیکن نتوانست از این فرصت استفاده کند و مدافعان پرتغال توپ او را زدند.

 اسپانیایی‌ها در چند دقیقه پایانی فشار زیادی روی دروازه پرتغال وارد کردند اما تلاش آن‌ها بی‌ثمر بود و بازی در پایان ۱۲۰ دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید تا دو تیم شانس خود را در ضربات پنالتی آزمایش کنند.

ضربات پنالتی:

۱- ژابی آلونسو اولین پنالتی‌زن اسپانیا بود که پاتریسیو ضربه پنالتی او را مهار کرد. برای پرتغال، موتینیو پشت توپ قرار گرفت و او نیز در زدن پنالتی خود ناکام بود.

 ۲- دومین پنالتی اسپانیا را آندرس اینیستا وارد دروازه کرد. پپه دومین پنالتی‌زن پرتغالی‌ها بود که توپ او نیز وارد دروازه شد.

 ۳- در سومین ضربه پنالتی اسپانیا، پیکه دروازه پاترسیو را باز کرد. در طرف مقابل، نانی هم پنالتی خود را در خلاف جهت حرکت کاسیاس به گل تبدیل کرد.

 ۴- سرخیو راموس چهارمین پنالتی اسپانیایی‌ها را وارد دروازه کرد. برای پرتغال، آلوس توپ خود را به تیر دروازه کوبید تا اسپانیا در آستانه پیروزی در این مسابقه قرار بگیرد.

 ۵- سسک فابرگاس آخرین پنالتی اسپانیا را به گل تبدیل کرد تا مدافع عنوان قهرمانی با برتری مقابل پرتغال در ضربات پنالتی به دیدار فینال رقابت‌های یورو ۲۰۱۲ راه پیدا کند

 ترکیب اسپانیا:

 کاسیاس، پیکه، سرخیو راموس، آربلوا، یوردی آلبا، اینیستا، ژاوی(۸۷پدرو)، ژابی آلونسو، بوسکتس، سیلوا (۶۰ ناواس)، نگردو (۵۴ فابرگاس)

 ترکیب پرتغال:

 روی پاتریسیو، برونو آلوز،‌ په په، فابیو کوئنترائو، ژوائو پریرا، میگل ولوسو، ژوائو موتینیو، رائول مرلش، نانی،‌ رونالدو،‌ هوگو آلمیدا (۸۱ اولیویرا)

لینک دانلود: 

دانلود لینک مستقیم ازسرور سایت 

 

 

نوبیتکس

یک نظر

  1. لینک خرابه 😐

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *