صفحه اصلی / دانلود مسابقات / بیلیارد / اسنوکر / دانلود مسابقات جام جهانی اسنوکر ۲۰۱۵
ثبت نام در سایت
 
ترافیک دانلود از سایت اسپورت دانلود نیم بها محاسبه می شود
111Snooker Billiard Wallpaper HD

دانلود مسابقات جام جهانی اسنوکر ۲۰۱۵

دانلود مسابقات جام جهانی اسنوکر ۲۰۱۵ چین

111Snooker Billiard Wallpaper HD

برای اولین بار در بین سایتهای ایرانی

مسابقات جام جهانی اسنوکر در سال ۲۰۱۵ از دیروز در شهر ووکسی چین آغاز گردید.در این دوره از رقابتها ۲۴ تیم از کشورهای مختلف در این تورنمنت که معتبرترین رویداد تیمی اسنوکر میباشد شرکت کرده اند.تیم ملی اسنوکر ایران هم با حسین وفایی و احسان حیدری نژاد در این مسابقات شرکت کرده اند.تیم ایران در گروه B با تیمهای اسکاتلند,هنگ کنگ,مالزی,برزیل,بلژیک همگروه شده است.تیم ایران در اولین دیدار به مصاف تیم اسکاتلند که از دو اسنوکر باز مطرح دنیا,هیگینز و مگویر سود میبرد رفت و در پایان با نتیجه ۴-۱ واگذار کرد.در ادامه توضیحاتی در مورد برگزاری این تورنمنت ذکر شده است.پیشنهاد میکنیم این مسابقات را که برای اولین بار در بین سایتهای ایرانی از اسپرت دانلود پوشش داده میشود را از دست ندهید.

جدول گروه بندی مسابقات جام جهانی اسنوکر اعلام شد و تیم ملی ایران به منظور حضور در این رقابت ها راهی چین شد.به گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ،بیلیارد و بولس؛ حسین وفایی ایوری تنها نماینده حرفه ای اسنوکر ایران و اتحادیه جهانی بیلیارد و اسنوکر (WPBSA) به همراه بازیکن آماتور ایران در این مسابقات،(نفر اول رنکینگ ثابت و سالیانه کشور) احسان حیدری نژاد تیم دو نفره ایران را تشکیل می دهند.این مسابقات در چهار گروه A,B,C,D برگزار می گردد و در هر گروه ۶ تیم حضور خواهند داشت که جمعا ۲۴ تیم شرکت کننده در این مسابقات حاضر خواهند شد.کشور میزبان چین با دو تیم در این مسابقات شرکت می کند.تیم ملی دو نفره ایران در گروه B با تیم های هنگ کنگ ، اسکاتلند ، مالزی ،برزیل و بلژیک هم گروه هستند.مسابقات مرحله دوره ای (گروهی یا مقدماتی) از تاریخ ۲۵ تا ۲۹ خرداد ۹۴ ادامه خواهد داشت و مرحله حذفی نیز در ادامه آن از تاریخ ۳۰ تا ۳۱ خرداد ۹۴ با انجام مسابقات مراحل یک چهارم نهایی ، نیمه نهایی و نهایی ادامه خواهد داشت.

گروه بندی ها و تاریخ و ساعت مسابقات:

گروه A

چین A ، نروژ،سنگاپور ، هند، مالت ، اتریش

گروه B

هنگ کنگ،اسکاتلند ،ایران ، مالزی ،برزیل ، بلژیک

گروه C

استرالیا ، ولز،پاکستان ،قطر،لهستان ، ایرلند شمالی

گروه D

انگلستان ، جمهوری ایرلند ، چین B، تایلند ،امارات ، آلمان

برنامه مسابقات مرحله گروهی تیم ایران:

۲۵ خرداد ۹۴ ساعت ۳۰ : ۱۹ به وقت محلی تیم ایران در اولین بازی از مرحله گروهی خود متشکل حسین وفایی ایوری و احسان حیدری نژاد در گروه B این مسابقات به مصاف تیم دو نفره اسکاتلند متشکل از جان هیگینز و استفن مگوئر خواهند رفت.

۲۶ خرداد ۹۴ ساعت ۱۳ به وقت محلی تیم ایران در دومین بازی از مرحله گروهی خود متشکل حسین وفایی ایوری و احسان حیدری نژاد در گروه B این مسابقات به مصاف تیم دو نفره هنگ کنگ متشکل از مارکو فو و آئو چی وای خواهند رفت.

۲۷ خرداد ۹۴ ساعت ۳۰ : ۱۹ به وقت محلی تیم ایران در سومین بازی از مرحله گروهی خود متشکل حسین وفایی ایوری و احسان حیدری نژاد در گروه B این مسابقات به مصاف تیم دو نفره برزیل متشکل از ایگور فیگوئریدو و ایتارو سانتوز خواهند رفت.

۲۸ خرداد ۹۴ ساعت ۳۰ : ۱۹ به وقت محلی تیم ایران در چهارمین بازی از مرحله گروهی خود متشکل حسین وفایی ایوری و احسان حیدری نژاد در گروه B این مسابقات به مصاف تیم دو نفره بلژیک متشکل از لوکا برسل و توماس اسکالسکی خواهند رفت.

۲۹ خرداد ۹۴ ساعت ۱۳ به وقت محلی تیم ایران در پنجمین و آخرین بازی از مرحله گروهی خود متشکل حسین وفایی ایوری و احسان حیدری نژاد در گروه B این مسابقات به مصاف تیم دو نفره مالزی متشکل از تور چو آن لئونگ و محمد رضا حسن خواهند رفت.

۳۰ خرداد ۹۴ دو دیدار مرحله یک چهارم نهایی راس ساعت ۱۳ به وقت محلی و دو دیدار دیگر این مرحله راس ساعت ۳۰ : ۱۹ همان روز برگزار خواهد شد.

۳۱ خرداد ۹۴ دو دیدار مرحله نیمه نهایی راس ساعت ۱۳ به وقت محلی برگزار خواهد شد و دیدار نهایی نیز همان روز راس ساعت ۳۰ : ۱۹ به وقت محلی برگزار خواهد شد.

قوانین مسابقات:

۱-هرتیم یک مسابقه ۵فریمه مقابل تیم دیگر گروه انجام میدهد.

۲-دریک مسابقه هر بازیکن یک فریم در مقابل بازیکنان تیم حریف بازی خواهد کرد(فریمهای۱٫۲و۴٫۵).فریم سوم در هر مسابقه شامل بازیکنهای هر تیم بصورت دونفره و نوبتهای متناوب برگزار میشود.

۳-دو تیم برتر گروه به مرحله بعدی مسابقات راه پیدا میکنند.

۴-تمامی تیمها باید در همه مسابقات مرحله گروهی جهت محاسبه نتایج ان دوره شرکت کنند.

۵-به ازای برد در هر فریم یک امتیاز به تیم برنده تعلق میگیرد.

۶-تعداد فریمهای برده هر تیم جایگاه تیمها در گروه را مشخص میکند.

۷-فریمهای برده هر تیم جایگاه نهایی تیمها در گروه را مشخص میکند.

-اگر دو تیم فریمهای برده برابرداشته باشند برنده بازی رو در رو در جایگاه بالاتر قرار میگیرد.

-اگر دو تیم یا بیشتر دارای فریمهای برابر باشندبوسیله قرعه کشی نوبت ضربه زدن به توپ ابی تعیین میگردد که این عمل به گونه ای انجام میشود که توپ ابی بر روی نقطه خودش(مرکز میز) و توپ سفید در منطقهD توسط بازیکن قرارداده میشود و بازیکن منتخب هرتیمی که موفق به پاکت کردن توپ ابی شود در جایگاه بالاتر قرار میگیرد.

۸-درتعیین جایگاه سوم تا پنجم گروه ممکن است تعدادفریمهای برده دو یا چند تیم برابر باشد که در اینصورت جایزه نقدی بصورت مساوی بین انها تقسیم میشود.

مرحله حذفی:

۹-هر تیم یک مسابقه ۶ فریمه درمقابل تیم حریف انجام میدهد.

۱۰-در هر مسابقه هر بازیکن یک فریم با بازیکنان تیم حریف بازی میکند و دو بازیکن در هر تیم دو فریم دوبل بصورت نوبتهای متناوب با بازیکنان تیم حریف انجام میدهند.

فریم یک: انفرادی

فریم دو: انفرادی

فریم سه: دو نفره

فریم چهار:انفرادی

فریم پنج: انفرادی

فریم شش: دو نفره

فریم هفت(در صورت نیاز): انفرادی

۱۱-درشرایط مساوی در یک مسابقه کاپیتان هر تیم بازیکنی را انتخاب کرده و به مصاف هم میروند که برنده انها تیم برتر را مشخص میکند(درصورت نیاز).

۱۲-بازیکنان اجازه ندارند در دو فریم انفرادی متوالی بازی کنند.

۱۳-تیم برنده به مرحله بعدی مسابقات راه پیدا میکند.

۱۴-اگر در هر مرحله ای از مسابقات یک بازیکن در یک مسابقه بازی نکرد مسئولین برگزاری باید بصورت رسمی و قانونی ان بازیکن را از دور مسابقات کنار بگذارند.

۱۵-بازیکن ذخیره در هر مرحله از مسابقات با نظر و رای مسئولین برگزاری اجازه باز دارد.

۱۶-اگر تیمی به هر دلیلی از مسابقات کنار گذاشته شوددر تمام مسابقات نتایجی که توسط ان تیم برابر حریفان در هر مرحله ای که حذف شده بی اثر و کان لم یکن خواهد بود.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

مشخصات:   MKV   ۷۲۰*۵۷۶   Russia   Euro Sport   ۵٫۶ GB

دانلود مسابقات روز اول لینک مستقیم:   پارت۱  |   پارت۲  |   پیش نمایش۱  |   پیش نمایش۲

====================================

مشخصات:   MP4   ۷۲۰p   English   Euro Sport   ۶٫۹GB

دانلود مسابقه ایران-اسکاتلند

دانلود مسابقه مالزی-هنگ کنگ

دانلود مسابقه چینA-هند

دانلود مسابقه انگلیس-تایلند

دانلود مسابقه چینB-ایرلند

دانلود مسابقه ولز-پاکستان

نوبیتکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *