صفحه اصلی / دانلود مسابقات / فوتبال / دانلود بازی برگشت رئال مادرید یوونتوس نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۵
ثبت نام در سایت
 
ترافیک دانلود از سایت اسپورت دانلود نیم بها محاسبه می شود
Juventus FC vs Real Madrid
Juventus FC vs Real Madrid

دانلود بازی برگشت رئال مادرید یوونتوس نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۵

فول مچ بازی یوونتوس – رئال مادرید
Juventus FC vs Real Madrid
Juventus FC vs Real Madrid

دیگر بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا,دیشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بین رئال مادرید و یوونتوس برگزار گردید.در این دیدار زیبا و بسیار حساس با اینکه رئال مادرید حملات بسیار خطرناکی را بروی دروازه یووه داشت و بانوی پیر هم چشم به ضد حملات,اما دو تیم در پایان نود دقیقه تلاش به تساوی ۱-۱ رسیدند تا یوونتوسی ها با توجه به برد در بازی رفت به فینال لیگ قهرمانان صعود کند.

پیش بازی رئال مادرید – یوونتوس 

دو تیم یوونتوس و رئال مادرید در شرایطی به مصاف هم خواهند رفت که هر دو تیم در مرحله قبل مسابقات،با یک گل حریفان خود موناکو و اتلتیکو مادرید را از پیش روی برداشته اند.یووه ابتدای هفته با پیروزی مقابل سامپدوریا،قهرمانی اش را در سری‌ آ قطعی کرد و در طرف مقابل رئال مادرید با کسب پیروزی مقابل سویا،همچنان نبرد قهرمانی را با بارسلونا در صدرجدول لالیگا ادامه داد.

بانوی پیر بدون ستاره فرانسوی خود،پائول پوگبا و مارتین کاسرس،مدافع اروگوئه ای خود،رو در روی رئال مادریدی قرار می گیرد که کریم بنزما و لوکا مودریچ را در اختیار نخواهد داشت،اما از بازگشت ستاره ولزی خود،گرت بیل بهره خواهد برد.هم چنین رئالی‌ها مارسلو را که در دیدار برگشت مقابل اتلتیکو یک جلسه محرومیت خود را پشت سرگذاشت، در اختیار خواهند داشت.

نکات بازی

یوونتوس و رئال مادرید از سال ۱۹۹۲ زمانی که این مسابقات به لیگ قهرمانان اروپا تغییر نام یافته، شش بار رو در روی هم قرار گرفته اند که یووه موفق شده در فصل ۲۰۰۳ با شکست دادن رئال مادرید راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شود. 

در مجموع دو تیم شانزده بار در مسابقات اروپایی رو در روی هم قرار گرفته اند که هشت پیروزی برای رئال مادرید،هفت پیروزی برای یوونتوس و یک تساوی حاصل کار دو تیم بوده است.

تنها تساوی میان دو تیم به فصل گذشته و تساوی ۲-۲ آن ها در استادیوم یوونتوس و در مرحله گروهی رقابت‌ها باز می گردد.تیم یوونتوس یازده بار به نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا راه یافته که آخرین بار آن نیز با پیروزی مقابل رئال مادریدبه فینال مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۰۳ در الدترافورد راه پیدا کرده است.

یووه از یازده حضورش در این مرحله، موفق شده هفت بار راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شود.تیم یوونتوس از ۵۴ بازی گذشته خود در تمامی تورنومنت‌های مختلف در استادیوم خود، ۴۵ پیروزی، ۸ تساوی و تنها یک شکست را تجربه کرده است. آخرین شکست خانگی یووه در اروپا به شکست ۲-۰ مقابل بایرن مونیخ آلمان برمی گردد.

در طرف مقابل رئال مادرید ۲۶ بار به این مرحله از رقابت‌ها راه پیدا کرده است که موفق شده ۱۳ بار از این مرحله عبور و به فینال راه پیدا کند.

رئال مادرید در سه بازی اخیر خود در نیمه نهایی مسابقات اروپایی، مقابل تیم های ایتالیایی حذف شده است.(میلان ۱۹۸۹، تورینو ۱۹۹۲، یوونتوس ۲۰۰۳)

در سه رویارویی اخیر یوونتوس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم های اسپانیایی، دو بار آن ها راهی فینال شده اند.ایکر کاسیاس و جیانلوئیجی بوفون، تنها دو بازیکنی هستند که در دیدار دو تیم در سال ۲۰۰۳ نیز حضور داشته اند.کارلو آنچلوتی از ۲۳ رویارویی اخیر خود به عنوان مربی مقابل یوونتوس، تنها پنج بازی را با پیروزی پشت سرگذاشته است و ۱۲ تساوی و ۶ شکست حاصل کار وی بوده است.

مشخصات:   MP4   ۷۲۰p   English   beIN Sport   ۳٫۱ GB

دانلود کامل مسابقه لینک مستقیم:   نیمه اول  |   نیمه دوم

==================================

مشخصات:   MKV   ۷۲۰p   English   ۱۵۰۰kbps   ۱٫۳ GB

دانلود کامل مسابقه لینک مستقیم:   نیمه اول  |   نیمه دوم

==================================

دانلود خلاصه بازی ۷۲۰p روسی:   لینک مستقیم

دانلود Mini Match بمدت بیست دقیقه ۴۸۰p:    لینک مستقیم

نوبیتکس

یک نظر

  1.    سلام ، لطفا سریعتر مشکل لینک دانلود مسابقات را  برطرف کنید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *