صفحه اصلی / دانلود مسابقات / فوتبال / دانلود بازی بارسلونا پاری سن ژرمن ۱/۴ لیگ قهرمانان اروپا
ثبت نام در سایت
 
ترافیک دانلود از سایت اسپورت دانلود نیم بها محاسبه می شود
FC Barcelona vs Paris Saint-Germain
FC Barcelona vs Paris Saint-Germain

دانلود بازی بارسلونا پاری سن ژرمن ۱/۴ لیگ قهرمانان اروپا

فول مچ بازی بارسلونا پاری سن ژرمن
FC Barcelona vs Paris Saint-Germain
FC Barcelona vs Paris Saint-Germain
بازی کامل بارسلونا پاری سن ژرمن | مسابقه بارسلونا پاری سن ژرمن | فول مچ بارسلونا پاری سن ژرمن | هایلایت بازی بارسلونا پاری سن ژرمن | خلاصه بازی بارسلونا پاری سن ژرمن

در دیگر دیدار حساس امشب,در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا,تیم پاری سن ژرمن در پارک دو پرنس میزبان تیم بارسلونا بود.در این دیدار زیبا و تماشایی تیم بارسلونا با دو گل لوییس سوارز و تک گل نیمار با نتیجه ۳-۱ میزبان پاریسی خود را مغلوب کرد.

پاری سن ژرمن


شاگردان لورن بلان روزهای خوبی را در لیگ فرانسه سپری می‌کنند. پس از پس گرفتن صدرجدول از مارسی، آنها موفق شدند در یکی از جام‌های حذفی فرانسه به قهرمانی برسند تا اولین جام فصل را بدست بیاورند. حال آنها باید در یکی از حساس ترین دیدارهای فصل به مصاف بارسلونا بروند. پی اس جی در ۵ بازی اخیر خود، ۴ پیروزی و ۱ شکست به دست اورده و در این ۵ بازی ،۱۷ گل به ثمر رسانده است. بلان در این بازی، ستاره‌هایی مثل زلاتان ابراهیموویچ را به دلیل محرومیت و تیاگو موتا و مارکو وراتی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. اما داوید لوئیز که گفته می شد به این دیدار نمی رسد، در فهرست پی اس جی قرار گرفته است. همچنین دو تیم در طول فصل جاری، ۲ بار به مصاف یکدیگر رفتند که سهم هر کدام، یک برد خانگی بوده است.

بارسلونا

شاگردان لوئیس انریکه مارتینز پس از کسب نتایج عالی در لالیگا، در اوایل هفته مقابل سویا امتیاز از دست دادند و با روحیه ای نه چندان بالا، در این دیدار ظاهر خواهند شد. با این حال، غیبت چندین ستاره ی پی اس جی، به آبی اناری‌ها روحیه ی ویژه ای خواهد داد و آنها امشب احتمالا به دنبال پیروزی در پارک ده پرنس هستند. این دیدار از اهمیت ویژه ای برای انریکه و شاگردانش برخوردار است و آنها برای اثبات خود و زنده نگه داشتن شانس کسب سه گانه، باید در مجموع رفت و برگشت، بتوانند به دور بعد صعود کنند.

مشخصات:   MKV   ۷۲۰p   English   Sports Net   ۱٫۸ GB

دانلود کامل مسابقه:   نیمه اول  |   نیمه دوم

دانلود خلاصه مسابقه:   نیمه اول  |   نیمه دوم

نوبیتکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *