صفحه اصلی / دانلود مسابقات / فوتبال / دانلود بازی الکلاسیکو ۲۰۱۵ (هایلایت و فول مچ)
ثبت نام در سایت
 
ترافیک دانلود از سایت اسپورت دانلود نیم بها محاسبه می شود
بازی الکلاسیکو

دانلود بازی الکلاسیکو ۲۰۱۵ (هایلایت و فول مچ)

دانلود هایلایت ال کلاسیکو|دانلود بازی رئال مادرید بارسلونا

تیم فوتبال بارسا در هفته دوازدهم رقابت‌های لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با چهار گل مقابل رئال مادرید به برتری رسید. بارسلونا از همان ابتدا بازی بهتر و منظم‌تری را به نمایش گذاشت و در نهایت در دقیقه ۱۱ مزد برتری خود را گرفت. لوییس سوارس موفق شد تیم میهمان را پیش بیندازد. رئال مادرید واکنش مناسبی به این گل نداشت و همچنان به بازی بی‌انظباط خود ادامه داد. حملات کم دامنه رئالی‌ها تهدیدی بر روی دروازه بارسا ایجاد نمی‌کرد.

تیم فوتبال بارسا در هفته دوازدهم رقابت‌های لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با چهار گل مقابل رئال مادرید به برتری رسید.

بارسلونا از همان ابتدا بازی بهتر و منظم‌تری را به نمایش گذاشت و در نهایت در دقیقه ۱۱ مزد برتری خود را گرفت. لوییس سوارس موفق شد تیم میهمان را پیش بیندازد.

رئال مادرید واکنش مناسبی به این گل نداشت و همچنان به بازی بی‌انظباط خود ادامه داد. حملات کم دامنه رئالی‌ها تهدیدی بر روی دروازه بارسا ایجاد نمی‌کرد.

در دقیقه ۳۹ باز بارسلونا بود که به گل رسید. آندرس اینیستا با پاسی زیبا که مشکوک به آفساید هم بود نیمار را در موقعیت گلزنی قرار داد و این مهاجم برزیلی هم توپ را از زیر دستان کیلور ناواس وارد دروزاه سفیدپوشان کرد.

بازی در نیمه دوم هم به سود رئالی‌ها پیش نرفت. اینیستا که روی گل دوم نقش اساسی داشت این بار خودش اقدام به گلزنی کرد و پاس پشت پای نیمار را با شوتی سنگین وارد دروازه رئال کرد.

لیونل مسی که از مدت‌ها قبل صحبت بر سر بازی کردن و یا بازی نکردن وی مطرح بود از دقیقه ۵۶ به جای راکیتیچ وارد میدان شد.

گلزنی بارسلونا به همین‌جا ختم نشد. پس از اینکه کریستیانو رونالدو نتوانست پاس عرضی گرث بیل را در دقیقه ۶۸ وارد دروزاه بارسا کند، شش دقیقه بعد سوارس بود که در موقعیت تک به تک دروازه ناواس را با ضربه‌ای چیپ باز کرد.

پس از این گل کریم بنزما یک ضربه سر خیلی خوب را به سمت دروازه کلودیو براوو فرستاد اما دروازه‌بان شیلیایی بارسا مانع از فرو ریختن دروازه آبی اناری پوشان شد.

در دقیقه ۸۴ مصائب رئال دوچندان شد و ایسکو که به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شده بود به دلیل خطای عمد بر روی نیمار، با کارت قرمز مستقیم داور از زمین اخراج شد.

رئال و بارسا در دقایق پایانی حملاتی را بر روی دروازه هم ترتیب دادند که هیچ‌کدام وارد دروازه نشد. نکته مهم در این بازی، درخشش براوو بود که چند بار مانع از گلزنی رونالدو شد.

بارسلونا با این پیروزی ۳۰ امتیازی شد و رئال مادرید ۲۴ امتیازی ماند تا کار دشواری در ادامه رقابت‌های فصل داشته باشد.

 

لینک دانلود

نوبیتکس

۳ نظرات

  1. سلام خسته نباشید میشه الکلاسیو ۳۰ ابان با گزارش عربی شبکه بین اسپورت بزارید برا دانلود

  2. چرا دانلود نمیشه کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *