صفحه اصلی / دانلود مسابقات / فوتبال / دانلود بازی رئال مادرید و دورتموند-لیگ قهرمانان+خلاصه و گلها
ثبت نام در سایت
 
ترافیک دانلود از سایت اسپورت دانلود نیم بها محاسبه می شود
رئال مادرید دورتموند
رئال مادرید دورتموند

دانلود بازی رئال مادرید و دورتموند-لیگ قهرمانان+خلاصه و گلها

|پوشش کامل مسابقات مهم لیگ قهرمانان در اسپرت دانلود|
 [به همراه لینک مستقیم و لینک کمکی با دو کیفیت]

رئال مادرید دورتموند
رئال مادرید دورتموند

رئال مادرید در نخستین شب دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا میزبان بوروسیا دورتموند قهرمان بوندس لیگا بود. مادریدی ها بازی رفت را با حساب ۲ بر ۱ به حریف آلمانی واگذار کرده بودند و در این دیدار خانگی برای جبران این نتیجه به میدان آمدند.

ژوزه مورینیو که با مصدومیت کریم بنزما در آستانه ی این دیدار مهم روبرو شده بود از هیوگواین در ترکیب اصلی خود استفاده کرد و لوکا مودریچ نیز جایگزین سامی خدیرا در خط هافبک مادریدی ها شد.
رئال بازی را خوب آغاز کرد در ۲۰ دقیقه اول بازی برتری رئالی ها محسوس بود و شاگردان یورگن کلوپ به نظر تحت تاثیر جو سنتیاگوبرنابئو قرار گرفته بودند در همین لحظات شانس هایی نیز برای رئال بوجود آمد که توسط دروازه بان و خط دفاعی بوروسیا دفع شد.
پس از سپری کردن لحظات سخت در اوایل نیمه نخست کم کم تیم جوان کلوپ در زمین به اعتماد به نفس بیشتری دست یافت پاس های کوتاه ردو بدل شده در میانه میدان و حرکات ترکیبی در کناره های زمین اعتماد به نفس زردها را افزایش می داد آن ها در یکی از این حرکات توانستند با ضربه سر لواندوفسکی موقعیت خوبی را نصیب رویس کرده و به گل نخست دست یابند. این گل برای دورتموند به مانند بازی رفت چند دقیقه ای بیشتر دوام نیاورد و طی رفت و برگشت ضربه کرنر با سنتر زیبای اوزیل په په توانست بازی را به تساوی بکشاند.

اما این پایان کار نبود ماریو گوتزه موفق شد با پاس زیبای لواندوفسکی در لحظات پایانی نیمه اول دروازه کاسیاس را برای دومین بار باز کند تا دورتموند با برتری به رختکن برود.

نیمه دوم را رئالی ها با دو تغییر آغاز کردند مودریچ و هیگواین جای خود را به اسین و کای خون دادند. رئالی ها برای فرار از شکست خانگی فشار زیادی روی دروازه بوروسیایی ها آوردند اما نظم خط دفاعی و عملکرد وایدنفلر درون دروازه مانع از گلزنی آن ها شد.

در ۱۵ دقیقه انتهایی بازی بر فشار رئال افزوده شد ارسال توپ های بلند بر روی دروازه دورتموند یکی از تاکتیک های اتخاذی آقای خاص در این لحظات بود که به نظر با حضور متس هوملس و سوبوتیچ و تبحر این دو مدافع در دفع این ارسال ها بی نتیجه ماند.

در دقایق پایانی دیدار دو خطا در پشت محوطه جریمه موجب شد تا رونالدو و اوزیل موعیت های خوبی برای به تساوی کشیدن بازی بدست آورند که ضربه ایستگاهی او.زیل با اشتباه وایدنفلر درون دروازه رفت و بار دیگر شاگردان کلوپ در یک دیار خارج از خانه بازی برده را با تساوی به پایان رساندند.

دورتموند با این تساوی ۸ امتیازی شد و کماکان صدر نشین گروه ۴ام است تساوی من سیتی مقابل آژاکس صعود این دو تیم را به مرحله حذفی بیش از پیش روشن کرد.

 

دانلود کامل مسابقه

برای دانلود از لینک های مستقیم اشتراک کاربر ویژه تهیه فرمایید

مشخصات:  MPEG / 1280×720 / ESPAÑOL / 1700Kbps / 1.3GB

دانلود از لینک مستقیم:   نیمه اول  |  نیمه دوم

دانلود از لینک کمکی۱:     نیمه اول  |  نیمه دوم

—————————————————————–

دانلود گلها :  لینک مستقیم

دانلود گلها :   لینک کمکی     ۷۲۰p

—————————————————————

دانلود خلاصه : لینک مستقیم

دانلود خلاصه : لینک کمکی    ۷۲۰p / 130MB

نوبیتکس

۵ نظرات

  1. سلام . مرسی ازین همه زحکتی که میکشی
    فقط اگه میشه لینک کمکی از همون سرور همیشگی بزار!
    چون هات فایل سرعتش جالب نیست مرسی

    • مصطفی-مدیرسایت

      ممنون از شما.دوست عزیز لینک اکسپرس رو نمیتونیم برای تمام مطالب بذاریم

  2. dishab bazio ba hajme 2 gig ba keyfiyate HD 720P gozashte budi admin? chera alan nistesh?????????

  3. بابا لینک کمکی اکسپرس بزارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *